Zoekt u een deskundige en ervaren zelfstandig begeleider/coach? Met persoonlijke aandacht voor uw hulpvraag/problematiek en dat in de eigen vertrouwde veilige omgeving? Dan bent u bij mij aan het juiste adres!

Ik kenmerk mij door:

• Betrokkenheid.

• Ervaring.

• Professionaliteit.

• Flexibiliteit (dagen en tijden in overleg).

Ik lever maatwerk door:

• Een persoonlijke benadering.

• Direct contact.

• Geen onnodige bureaucratie of wachtlijsten.

Ik bied persoonlijke en op maat gesneden begeleiding aan kinderen, jongeren en volwassenen bij problemen met:

• Zelfredzaamheid/zelfstandigheid.

• Zelfvertrouwen en zelfbeeld.

• Dagritme, structuur of zelfdiscipline.

• Op orde houden van de huishouding of administratie.

• Plannen en organiseren.

• Sociale contacten leggen/met andere mensen omgaan.

• Communicatie en expressie.

• Grenzen stellen/assertiviteit/weerbaarheid.

• Omgaan met prikkels/energie uit de omgeving.

• Omgaan met gevoelens en emoties.

• Omgaan met veranderingen of onverwachte dingen.

• Functioneren op het werk.

• Functioneren op school of stage.

• Uitvoeren van plannen of ideeën.

• Relatie met kind(eren).

• Relatie met ouder(s).

• Etc.

Misschien herkent u zich in bovenstaande problemen, omdat u bijvoorbeeld een autisme spectrum stoornis (ASS), AD(H)D, andere leer- en gedragsproblemen, een lichamelijke en/of (licht) verstandelijke beperking of een chronische ziekte heeft. Maar ook als u geen ‘etiket’ heeft, kunt u problemen hebben waar u in het dagelijks leven last van heeft.

Kortom, ik leg de nadruk niet op de eventuele stoornis of beperking die u heeft. Ik ga uit van u als uniek persoon en uw wensen en ik werk samen met u aan mogelijkheden voor een beter leven!

Wilt u een afspraak maken voor een geheel vrijblijvend en gratis adviesgesprek, dan adviseer ik u om contact met mij op te nemen via telefoonnummer 06-41187372 of stuur een e-mail naar info@remiebegeleidingencoaching.nl.

Met vriendelijke groet,

Erik